Anno 2070 Wiki
Advertisement

Anno 2170 A.R.R.C.

Anno 2170 A.R.R.C. to obszerny fanowski mod, który pełni rolę nieoficjalnego, fanowskiego dodatku do strategii ekonomicznej Anno 2070. Zamiast wprowadzać rewolucyjne rozwiązania autorzy skoncentrowali się znaczącym rozszerzeniu zawartości gry. Została ona wzbogacona o ponad 30 typów budynków, z których wiele produkuje nowe przedmioty i surowce. Mod pozwala na budowanie pięknych i skomplikowanych miast portowych, bez żadnych ograniczeń znanych z podstawowej wersji. Usunięto również wszystkie limitacje związane z konstruowaniem podwodnych metropolii.

Znacznie wzbogacono też opcje rozwoju. Nowe laboratorium reliktów umożliwia ,,własnoręczne opracowywanie prototypów, a zmodyfikowana wersja akademii pozwala na odkrycie ponad 400 dodatkowych ulepszeń technologii. Ponadto pojawiło się pół tysiąca obiektów dekoracyjnych, dzięki którym każdy gracz dopasuje wygląd miasta do własnych upodobań. Autorzy kompletnie przebudowali również zbalansowanie rozgrywki, zarówno pod względem ekonomicznym, jak i militarnym.

Advertisement