Anno 2070 Wiki
Advertisement
Podwodny łowca
Podwodny łowca
Koszt budowy
Utrzymanie -80 kredytów, 8 jednostek limitu floty
Ładownia 1x40t
Siła ataku -/40/40
HP 350
Miejsca na przedmioty 2
Odblokowanie 1 badacz

Podwodny łowca jest jedyną łodzią podwodną, która naprawdę walczy. Żeby ją zbudować potrzebna jest nowoczesna broń, a do tej potrzeba czterech surówców (w tym kwarcu, więc też slotów rzeki). Jest niezwykle skuteczny w likwidacji wrogich statków handlowych, bo może strzelać w zanurzeniu. Nie nadaje się jednak do walki z dużymi flotami i do ataku na porty, bo po wynurzeniu jest bardziej podatny na atak.

Strategia[]

Budowa[]

Do budowy potrzebna jest nowoczesna broń, którą produkuje się z mikroczipów i żelaza. Wymaga to co najmniej dóch kopalni (kopalnię węgla można zastąpićlemieszem obrotowym) i slotu rzeki. Zużywa to dużo energi i w najgorszym przypadku musi być rozmieszczone na kilku wyspach.

Walka[]

Łowcy sprawdzają się nieźle w blokowaniu wrogich szlaków hadlowych i zatapianiu okrętów, które nie potrafią się przeciwko nim bronić (np. głownym okrętom, poduszkowcom). Powinni unikaćżmij, które są stworzone do ich likwidackji. Ze względu na małą ilość HP warto kupić dla nich osłonę lub przedmiot zwiększający wytrzymałość.