Anno 2070 Wiki
Advertisement

Tajemnicza Błękitna Głębia (ang. Deep Ocean) to dodatek do gry, który ukazał się w październiku 2012 roku. Obejmuje nowe sposoby pozyskiwania energii, dodaje klasę populacji, statki, wzbogaca grę o nową kampanię i otwiera nowe możliwości.

Zakład produkcji energii

Zakład produkcji energii Po prawej przekaźnik

Co nowego[]

  • Geniusze - nowa klasa populacji Technosów. Ulepszeni na wszystkie możliwe sposoby otwierają nowe możliwości, np. przekaz energii, dodatkowy monument, obrona podwodnych hodowli. Żeby zaspokoić styl życia potrzebują kombinezonów bionicznych, posiadających najbardziej rozbudowany łańcuch produkcji (towary w nim to: kwasy omega, lit, algi, kukurydza, ogniwa elekktrolityczne, biopolimery, platyna i egzoszkielety).
  • Nowa energia - od teraz pod wodą można budowaćelektrownię geotermalną, najwydajniejsze źródło energii w grze (uwaga! Długotrwałe użycie powoduje tsunami!)
  • Syzyf

    Statek klasy Syzyf

    Nowe statki - atlas i syzyf są ciekawym urozmaiceniem rozgrywki. Można też tworzyć podwodne szlaki handlowe.
  • Przekaz energii - nie trzeba już zatruwać wysp elektrowniami. Przekaźniki energii pozwalają na przekaz prądu między wyspami.
  • Wygodniejsze wydobycie surowców pod wodą - nie trzeba już czekać, aż komin hydrotermalny wygaśnie
  • Nowe towary - Technosi mają wymagania jak zwykła frakcja. Trzeba ich zaopatrywać w neuroimplanty, leki na odponość, narzędzia labolatoryjne i kombinezony bioniczne.
  • Udziały - nie trzeba już zdobywać wysp armią, wystarczy duża suma kredytów.
  • Nowy monument - Forum Naukowe, niezwyklewymagający monument jest od teraz możliwy do zbudowania
    Elektrownia geotermalna

    Elekrownia geotermalna

    .
Advertisement