Anno 2070 Wiki
Advertisement

Opis[]

Tankowców używa zwykle baron naftowy - Vadim Sokow. Na pokładzie mają trzy zbiorniki magazynujące ropę naftową. Statki te są łątwym celem z powodu swej małej prędkości, dlatego powinny mieć eskortę (np. dwa Okręty główne lub jedna żmija). Gdy tankowiec zostanie zniszczony nastąpi "Czarny przypływ" zmiejszjąc ekobalans najbliższej wyspy o 500 i poważnie szkodząc produkcji ryb na tejże wyspie. Są dwa sposoby na zdobycie tego statku:

1. Przejęcie go za pomocą innego uzbrojonego okrętu.

2.Kupienie go od pirata Hectora który przejmuje te statki (głównie statki Sokowa). Ich cena to 60 000 kredytów

Na tankowiec można załadować towary o wadze 480 ton, jednak dwa z ośmiu "okienek" są niewidoczne. Jest tak dlatego, że pierwotnie znajdują się tam gniazda na przedmioty, których tankowiec nie używa.

Ponieważ zajmują tylko 1 punkt limitu floty, można mięć ich pięć razy więcej niż kontenerowców.Są one jednak od nich droższe w utrzymaniu. Mimo to są dobrym gadżetem do transportowania ropy "w stylu".

Wykorzystanie[]

Tankowców można użyć do uprzykrzenia życia innym graczom. Wysyłamy go w pobliże wybrzeża wrogiej wyspy i dajemy go zatopić, co spowoduje "Czarny przypływ". Ponieważ nie można sterowac statkiem oczyszczającym możemy wysłać własne okręty, które będą niszczyły "czyścicieli". Wyciek ropy obniży wydajność łowisk do 25% uziemiając tym samym gracza nie mającego zapasów ryb. Z czasem mieszkańcy zaczną się wyprowadzać. Zmiejszjący się bilans zmusi naszego wroga do wyłączenie fabryk i uniemożliwi budowę statków. Co bardzo ułatwi nam pokonanie go.

UWAGA ![]

  • Ten tekst został wklejony z anglojęzycznej Wiki Anno 2070 oraz został przetłumaczony przy użyciu tłumacza komputerowego, posiada dużo błędów do poprawy, jeśli chcesz go ulepszyć "edytuj" go ! (tekst został już zedytowany)
  • Jeśli posiadasz konto itp, dodaj obraz, film itp...
Advertisement